"שיח עם הערבים": הצעד המפתיע של השר בן גביר

בנצי לייזרוביץ No Comments on "שיח עם הערבים": הצעד המפתיע של השר בן גביר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר החליט להביל בעצמו את תוכנית "מסלול בטוח" למיגור הפשיעה בחברה הערבית ויקיים שיח עם המנהיגות הערבית. "השיח מתוכנן להיות מול מנהיגים רבים מהחברה הערבית, מובן מאליו כי השר אינו מתכוון כלל לקיים שיחות עם מנהיגים תומכי טרור"

צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הבוקר דיון בלשכתו בנושא הפשיעה הערבית ובעקבות אירועי הרצח המזעזעים בתקופה האחרונה במגזר הערבי. בדיון שהתקיים במשרד לביטחון לאומי השתתפו ראש אח"מ במשטרה, ונציגי פרקליטות המדינה, מל"ל, שב"כ, רשות המסים ומשרד המשפטים.

השר בן גביר הודיע בדיון על החלטתו להוביל בעצמו את תוכנית "מסלול בטוח" למלחמה בפשיעה במגזר הערבי ולא כפי שהיה בקדנציה הקודמת. במסגרת התוכנית סיכלה המשטרה מאז תחילת השנה הנוכחית, 14 אירועי רצח מתוכננים ותפסה 305 אקדחים לא חוקיים. בשבוע האחרון בלבד נתפסו על ידי המשטרה 60 כלי נשק בלתי חוקיים.

בנוסף, בעקבות אירועי הרצח הרבים, החליט השר בן גביר לקיים בעצמו שיח שוטף מול מנהיגים מהחברה הערבית, ולבחון יחד דרכי פעולה למלחמה בפשע והחזרת המשילות.

יודגש, כי השיח מתוכנן להיות מול מנהיגים רבים מהחברה הערבית, עם זאת, מובן מאליו כי השר אינו מתכוון כלל לקיים שיחות עם מנהיגים תומכי טרור וכאלו המצהירים על כך שהם לא מכירים במדינת ישראל יהודית ודמוקרטית.



0 תגובות